بدوفیلم
فیلم
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان

دانلود رایگان سریال در چشم باد با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Dar Chashme Bad

Dar Chasme Bad دانلود سریال در چشم باد با لینک مستقیم

نویسنده ، تهیه کننده و کارگرددان : مسعود جعفری جوزلنی | ژانر : تاریخی ، حماسی

 پخش :  1387 شبه اول سیما | تعداد : 44 قسمت | مدت زمان هر قسمت : 50 دقیقه | فرمت : avi

خلاصه داستان :

«در چشم باد» قصه زندگی خانواده‌ای است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میرزا کوچک جنگلی تا آزادسازی خرمشهر در آن به تصویر کشیده می‌شود، قصه از زمانی آغاز می‌شود که میرزا کوچک خان جنگلی، در گیلان اعلام جمهوری می‌کند و با این اقدام دوران پر حادثه تاریخ معاصر ایران آغاز می‌شود.

پدر خانواده معروف به «ایرانی» از یاران میرزا کوچک خان جنگلی است. پس از کشته شدن میرزا، ایرانی همراه خانواده‌اش به تهران کوچ می‌کند و با دایر کردن یک چاپخانه فعالیت‌های سیاسی‌اش را پی می‌گیرد.

بازیگران :

پارسا پیروزفر ، کامبیز دیرباز ، ستاره صفرآوه ، سعید نیکپور ، جلال پیشوائیان ، لاله اسکندری ، اکبر عبدی ، فخرالدین صدیق شریف ، جهانگیر الماسی ، محمدرضا هدایتی ، سحر جعفری جوزانی ، رضا شفیعی جم ، گلاره عباسی ، ماه چهره خلیلی ، مهدی کاسه ساز ، هومن سیدی ، سام درخشانی ، سعید راد ، سیما تیرانداز ، مجید جوزانی ، هادی کاظمی ، محمود استاد محمد ريا، مصطفی زمانی ، ابراهیم آبادی ، ارسلان قاسمی ، وطن صفر اُف ، بیتا توکلی



ادامه مطلب ...

درباره سریال:
شوق پرواز نام یک مجموعه تلویزیونی است که به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد زندگی عباس بابایی یکی از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.

بازیگران:
شهاب حسینی، الهام حمیدی، اکبر عبدی، کوروش تهامی، افسانه بایگان، ستاره اسکندری، محسن افشانی، شهرام حقیقت دوست و…



ادامه مطلب ...
سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:, :: 12:52 :: نويسنده : وحید

خلاصه داستان:
«فرخ باستانی» جوانی ایرانی از طبقه فقیر جامعه است. او پس از تحصیل در مدرسه دارالفنون تهران، برای ادامه تحصیل به پاریس می رود. پاریس در روزهای پس از جنگ جهانی اول شرایط سختی دارد. این وضعیت فشار زیادی به فرخ می آورد. او طی حوادثی با دختری ایرانی فرانسوی به نام بلانش آشنا می شود که از پدری فرانسوی و مادری ایرانی متولد شده است. فرخ طی ماجراهایی با بلانش ازدواج میکند و موفق میشود سمت منشی گری «حسن تقی زاده» سفیر وقت ایران در پاریس را در فاصله سال های 1933 تا 1934 به دست آورد.

تقی زاده هنگام بازگشت فرخ باستانی به ایران، طی نامه ای خطاب به «علی اصغر حکمت» وزیر فرهنگ و معارف توصیه می کند از فرخ در دستگاه حکومت استفاده کند. حکمت نیز به «محمود جم» وزیر داخله توصیه فرخ را می کند و به این ترتیب فرخ باستانی به سمت فرماندار یک شهرستان کوچک کویری با نام «سامان» منصوب می شود. فرخ پس از حضور در آن شهرستان به مرور اقدام به تخریب بافت سنتی شهر و جایگزین کردن آن با خیابانی مدرن و مغازه هایی جدید می کند.

حضور همسر فرانسوی او در آن شهر کوچک و مذهبی نیز به مرور باعث بروز تغییراتی در شهر می شود. چندی بعد با صدور فرمان کشف اجباری حجاب بانوان، اتفاق های تازه ای در شهر سامان رخ می دهد.

.

بازیگران:
امین حیایی، داریوش فرهنگ، مریلا زارعی، محمدرضا شریفی نیا، شقایق فراهانی، با معرفی امیرعلی دانایی، نگین محسنی وبهاره کیان افشاری عباس امیری، سیروس گرجستانی، نیلوفر خوش خلق



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها
  • gps ماشین ردیاب
  • دیلایت فابریک
  • جلو پنجره لیفان ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بدوفیلم و آدرس vahidfilm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 56201
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1